Novináři v anketě rozhodnou o nejpopulárnějších pivech

17.08.2012 9:44

Český svaz pivovarů a sladoven vyhlašuje již dvanáctý ročník ankety popularity piv mezi novináři Naše pivo.

Novináři v anketě rozhodnou o nejpopulárnějších pivech
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

V jejím rámci osloví několik stovek novinářů ze všech typů sdělovacích prostředků a bude zjišťovat, která piva jsou mezi nimi nejpopulárnější. Novináři ze všech druhů médií obdrží elektronickou poštou orientační seznam piv vyráběných v našich pivovarech, který je současně i hlasovacím lístkem. Zároveň se jim dostanou do rukou i pravidla ankety, která od předchozího ročníku nedoznala prakticky žádných změn. Účastník ankety označí na hlasovací lístek pět piv – bez rozdílu pořadí – uvedených na seznamu nebo doplní nominace o piva, která nejsou na seznamu uvedena, ale účastník ankety je preferuje. Součet nominací určí, která piva jsou mezi novináři nejpopulárnější.

„V současnosti je na našem pivním trhu nejméně 550 značek piv a jejich počet neustále roste,což je pro našeho konzumenta piva, ale i zahraniční návštěvníky neobyčejně příznivá zpráva,“ uvedl Ing. Jan Veselý, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven. „Zkoumání popularity piv generuje pro výrobce velmi důležitou informaci, a tak si názoru novinářů na to, jak si jednotlivá piva u nich v tomto ohledu stojí, velmi ceníme,“ dodal Jan Veselý.

Vyhlášení výsledků ankety Naše pivo 2012 bude jedním z bodů programu galavečeru českých pivovarníků a sladařů, který se bude konat 26. září 2012 v hotelu Ambassador Zlatá Husa v Praze. Během Svatováclavské slavnosti českého piva budou do Síně slávy českého pivovarství a sladařství uvedeny dvě osobnosti, které významně přispěly k rozvoji obou odvětví u nás. Zároveň budou oznámeny výsledky jediné soutěže, kterou vyhlašuje a podporuje svaz, České pivo 2012 a ankety Dámská pivní volba 2012. Účastníci ankety obdrží jako výraz poděkování od organizátorů pozvánku na uvedenou akci.

Nejpopulárnějším pivem mezi novináři Naše pivo 2011 se poprvé stalo pivo Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s. (zástupce pivovaru Zdeněk Mikulášek uprostřed). Druhé místo obsadil Pilsner Urquell z Plzeňského Prazdroje, a. s., (zástupce pivovaru Jan Hlaváček vpravo) a na třetím místě skončilo pivo Svijany, které vyrábí Pivovar Svijany, a. s. (zástupce pivovaru Roman Havlík vlevo).

Soutěž České pivo stejně tak jako obě ankety patří k dlouhodobým komunikačním a PR aktivitám Českého svazu pivovarů a sladoven. Jsou spolu s dalšími akcemi součástí dlouhodobého projektu ČESKÉ PIVO NAŠE PIVO, který Český svaz pivovarů a sladoven začal realizovat v roce 2000. Jeho základním smyslem a úkolem je seznamovat nejširší veřejnost s historií a současností výroby piva v českých zemích a s tím, co pivo obsahuje a jakým způsobem ovlivňuje lidský organismus. Dalším cílem projektu je rovněž zlepšit image piva, doma i ve světě populárního českého nápoje.

Další informace naleznete na internetových stránkách Českého svazu pivovarů a sladoven www.cspas.cz.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

VZP: Za jakých podmínek by uhradila pojišťovna plastiku očních víček, při níž by se odstranila převislá kůže, která člověku vadí?

10:06 VZP: Za jakých podmínek by uhradila pojišťovna plastiku očních víček, při níž by se odstranila převislá kůže, která člověku vadí?

Otázka týdne