Radegast vstupuje do sezóny s novou výbavou, inovuje obaly a posiluje komunikaci

27.05.2013 8:47

Pivo Radegast si dlouhodobě udržuje pozici nejoblíbenějšího piva na Moravě a ve Slezsku. Má nejvěrnější spotřebitele na českém trhu a vysokou vnímanou kvalitu*.

Radegast vstupuje do sezóny s novou výbavou, inovuje obaly a posiluje komunikaci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

Dvojnásobná investice do podpory značky nově přináší spotřebiteli nejen proměnu designu obalů Radegastu, materiálů pro hospody a prezentačních materiálů pro venkovní akce. Radegast se také objevuje v televizi s novým spotem, je partnerem hokejové extraligy, Baníku Ostrava a významných akcí. Radegast, pivo pro pravé chlapy, se svou charakteristickou hořkostí, je tak připraveno uspokojit očekávání spotřebitelů i za hranicemi Moravy.

Zvýšení investic do značky vysvětlil marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie: „Radegast je doma na Moravě a má tady nesmírně vysokou loajalitu svých fanoušků. Jeho charakteristická hořkost a zacílení na správné chlapy má velký potenciál. Proto jsme se rozhodli ještě více tuto značku podpořit  a umožnit i spotřebitelům v dalších regionech ČR, aby si Radegast vychutnali. Věřím, že to pro obyvatele domácího regionu bude důvod k náležité hrdosti.“

Ostatní investice do značky již mají viditelné výsledky. Inovací prošlo logo Radegastu i celé portfolio obalů, které je představováno masivní kampaní. Nový moderní design míří formou nových POS materiálů do hospod. S novou identitou Radegastu se lidé potkají i na akcích či v místech prodeje piva.

Obliba piva Radegast v domácím regionu je pro společnost velice důležitá. „Jsme partnerem nejen hokejové extraligy, ale také moravských týmů napříč soutěžemi od Zlína, přes Třinec, Vítkovice, Havířov po Olomouc. Radegast je také oficiálním pivem Baníku Ostrava a unikátní industriální památky Dolní oblast Vítkovice. V letošním roce se vrátí na Colours Of Ostrava a bude i u Masters of Rock. Léto vyvrcholí tradičně Radegast dnem, který loni navštívilo více jak 30 tis. lidí,“ přiblížil nejdůležitější aktivity Radegastu marketingový manažer značky Karel Kraus a dodává, že Radegast je aktivní také v digitálních médiích: „Profil na Facebooku má přes 45 tis. fanoušků, před pár dny jsme rozběhli i Twitter. Pozitivní ohlas mají webové stránky, které prošly také výraznou změnou.“

V  listopadu 2012 se stal Radegast  partnerem hokejové extraligy. V této souvislosti plánuje otevření tematických hokejových hospod po celé ČR. Před pár měsíci byla otevřena třetí Radegastovna, po Olomouci a Frenštátě tentokrát v Praze. Aktuálně doprovází Radegast na turné nejoblíbenější českou kapelu Kabát.

* Zdroj dat: kontinuální výzkum TNS AISA 2010-2012

V Pivovaru Radegast, který je jedním z nejmodernějších pivovarů v ČR, se vaří pivo od roku 1970. Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj.

S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.

Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.

SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nad regály bez banánů Čechům došla slova. A peníze

14:01 Nad regály bez banánů Čechům došla slova. A peníze

Nejsou banány a jejich cena roste. V plzeňském supermarketu došla leckterým Čechům slova, případně v…