O co ale jde? Soukromý investor, který vzejde z výběrového řízení, bude komunikaci po jejím dokončení dvacet až třicet let provozovat a zajišťovat i opravy a údržbu, než si z mýtného splatí všechny náklady a vygeneruje přiměřený zisk. Bárta to takto vysvětlil na semináři, který k problémům financování dopravní infrastruktury uspořádal ve sněmovně její hospodářský výbor
„Z Evropské unie peníze brzy nebudou, z národních zdrojů také ne. PPP projekty jsou proto jediným východiskem, které máme," prohlásil podle Práva Bárta.
„V dokumentu, který už prošel vládou, předpokládáme, že celkem soukromé firmy na realizaci projektů PPP do roku 2020 vynaloží 131 miliard korun. Je to smělý a zásadní projekt, jenž nemá obdoby," vypočetl ministr dopravy.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb



