První pobočka tohoto druhu je metodicky řízena Českou poštou, ale na místě se o zásilky fyzicky stará obchodní partner. Tímto projektem pošta pokračuje v plánované expanzi na evropský trh.
„Uvedeným krokem zrychlíme a zkvalitníme služby v rámci mezinárodních zásilek,“ říká Martin Kment, ředitel Divize logistiky České pošty, kam mezinárodní obchod spadá, a dodává: „V praxi zahraniční klient odveze zásilku na pobočku v Amsterdamu, kde se provede tzv. podání zásilky (zásilka se stane poštovní zásilkou České pošty) a bude přímo odeslána třeba do Paříže nebo Bruselu. Tím se výrazně zkrátí čas doručení a zároveň náklady pro klienta, který nemusí vozit zásilku do Prahy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva