Ty budou specializované na balíkové zásilky České pošty a jejich umístění bude tam, kde je velká koncentrace zákazníků České pošty. „Balíky jsou klíčovou částí byznysu České pošty. To říkáme opakovaně. Tradiční listovní zásilky klesají průměrně o 10 % ročně, naopak balíky jsou rostoucí trh a Česká pošta aktivně pracuje na tom, aby si na tomto trhu udržela svou pozici. V současnosti doručujeme čtyři z 10 zásilek e-commerce. Naším cílem je nárůst objemu přepravovaných balíků na 60 milionů v roce 2022. Máme robustní logistickou síť a investujeme do ní, aby byla připravena na budoucí růst trhu e-commerce,“ říká generální ředitel České pošty Roman Knap.
„Klíčové vlastnosti Balíkovny jsou rychlost, dostupnost a kapacita. Doručení zásilky z e-shopu na Balíkovnu do druhého dne garantujeme minimálně v 95 % případů. Do konce letošního roku bude fungovat přes 1500 Balíkoven na poštách a tam, kde se pohybují naši zákazníci. Typově se jedná o nádraží a o obchodní centra. Nespornou výhodou Balíkoven pak je jejich kapacita, kdy před Vánoci v absolutní špičce nemusí pro zahlcenost omezovat svůj provoz, nebo ho dokonce přerušovat, jak jsme to viděli loni u konkurenčních provozoven,“ říká ředitelka Balíkovny Jana Sedláková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva