První denní výluka je v plánu 11. února. V plném proudu je stavba mezi Olomoucí a Uničovem, jejíž dokončení se plánuje letos v prosinci. Provoz elektrických vlaků na celé trati ze Šumperka do Olomouce by pak měl začít o rok později.
Hlavním cílem stavby je elektrizace a rekonstrukce trati, které umožní zvýšení traťové rychlosti, zkrácení jízdních dob vlaků, zvýšení komfortu a bezpečnosti cestujících a tím i větší konkurenceschopnost železniční dopravy. Díky náhradě dieselové trakce za elektrickou se výrazně zvýší kvalita ovzduší v okolí trati.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , kraj Olomoucký , modernizace , železnice , TZ , správa železnic
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil