2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Petr Sadovský byl položen dotaz

Co přesně myslíte tou odpovědností?

A jak a koho chcete přimět k odpovědnosti za bitcoinovou kauzu? A konkrétně k Blažkovi, myslíte, že jeho odstoupením se ze všeho vyvinil? Neměl by na něj někdo podat trestní oznámení? Máte to v plánu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Počet obětí dopravních nehod je nejnižší v historii

22:31 BESIP: Počet obětí dopravních nehod je nejnižší v historii

Dopravní nehody v Česku si za prvních sedm měsíců roku vyžádaly 218 lidských životů, z toho 28 motoc…