2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Preferenční hlasy

Dobrý den, jak si vysvětlujete, že víc hlasů dostal třeba pan Rajchl nebo i váš bratr? A vůbec, že jste ve volbách celkově jako strana oslabili? Kde je podle vás chyba? Uvažujete třeba o tom, že byste skončil jako předseda?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA: Prevence i zkušenosti z první ruky - mrtvice

22:31 FNUSA: Prevence i zkušenosti z první ruky - mrtvice

Cévní mozková příhoda je druhou nejčastější příčinou úmrtí na světě mezi onemocněními, přesto stále …