2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Strakoničtí vojáci modernizují techniku

16:08 Armáda ČR: Strakoničtí vojáci modernizují techniku

Vojáci 252. protiletadlového raketového oddílu mají nového pomocníka pro boj se vzdušným protivníkem…