AČCKA: Klienti postrádali ve stanu klimatizaci

16.08.2018 19:41 | Zprávy

AČCKA přináší výsledky pravidelné ankety reklamace zájezdů. Podíl reklamací klesl pod úroveň loňského roku na hodnotu 0,6 %.

AČCKA: Klienti postrádali ve stanu klimatizaci
Foto: AČCKA
Popisek: AČCKA

Výsledky pravidelné ankety mezi členskými cestovními kancelářemi naznačují, že podíl reklamovaných zájezdů proti loňsku mírně poklesl. Z odpovědí vyplývá, že na dosavadních prodejích se reklamace podílí z 0,6 %. S cestovními kancelářemi do zahraničí ročně vycestuje více než 2 miliony českých turistů. V celkovém objemu prodejů je počet stížností velmi nízký a dlouhodobě se pohybuje pod úrovní jednoho procenta.

Ačkoliv podíl celkově poklesl, tradičně dominantní zastoupení neoprávněných stížností naopak vzrostlo na 80 % z přijatých reklamací. CK pozorují více reklamací na občasnou nepřízeň počasí, absenci občerstvení na palubě letadla (na krátkých charterových letech v rámci Evropy běžná záležitost určovaná dopravcem), hlučné spolucestující i místní obyvatele („uřvaní Italové“) ale i na rušivé zvuky způsobené například pohybem kuny na střeše bungalovu nebo štěkotem psa. Nezřídka jsou reklamace namířeny proti časovým požadavkům, které hotely obvykle uplatňují pro nástup a ukončení pobytu (tzv. check-in, check-out). Řada stížností vyplývá z porovnávání nejednotné služby all inclusive i stejné kategorie ubytovacího zařízení v různých destinacích. Služba all inclusive přitom není vázána žádnou univerzální normou a liší se podle země i hotelů, ve kterých je poskytována. Z pohledu incomingu se vyskytly stížnosti na slabý výkon klimatizace a vyšší teploty na pokojích způsobené vlivem vysokých venkovních teplot.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Možná, že mimořádná schůze není tak špatný nápad, nezvážíte ji podpořit?

Za okolností, že by jednání bylo bez časového omezení v rámci 1-2 dnů, s právem vystoupit 5 (10) min. u poslanců, 20 min. u přednostních práv by jednání mohlo být rychlé. A pak schválit usnesení, že poslanecká sněmovna důvěřuje Andreji Babišovi, že vyřeší střet zájmů a vyzve v usnesení prezidenta, a...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj pracuje na pilotním projektu mobilních ambulancí

16:26 Královéhradecký kraj pracuje na pilotním projektu mobilních ambulancí

Královéhradecký kraj začíná pracovat na pilotním projektu mobilních ambulancí, které mají pomoci zle…