„APMS se skutečně podařilo proces nastavit tak, že pokud zákazník splní všechny nezbytné předpoklady již při kontaktování nového poskytovatele, mohl by začít využívat jeho služeb již během čtvrtého dne“ říká prezidentka APMS Michaela Renčínová. „Aby bylo technicky možné zajistit přenos čísla, ukončení služeb u opouštěného poskytovatele služeb a spuštění služeb u nového poskytovatele během takto krátké doby, musí být jistota, že zákazník nemá u opouštěného poskytovatele služeb na svém mobilním čísle žádné další závazky. Jestliže si však zákazník vyřeší své smluvní závazky ještě před započetím samotného procesu přenesení čísla, přinese mu to zmíněnou úsporu času.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva