„Je to doporučení. Rozhodně nechceme a ani nemůžeme zákazníkům určovat, jak mají postupovat. Protože je ale celý proces technicky poměrně náročný, chtěli bychom zákazníkovi poradit, jak postupovat ideálně, aby pro něj byl celý proces přenosu čísla co nejjednodušší a nejrychlejší,“ říká prezidentka APMS Michaela Renčínová.
Asociace doporučuje, aby si zákazník v prvé řadě vyřídil ukončení smluvního vztahu u opouštěného operátora. V případě, že zákazník podá platnou výpověď a hodlá si přenést své číslo, dostane u opouštěného operátora unikátní identifikační číslo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva