Žádné sousedské setkání u stánků s perníčky a svařákem, vystoupení dětí z mateřinek, společné zpívání koled a jako hřeb večera rozsvícení vánočního stromku na náměstí – tradiční podobu adventu letos nepříznivě zasáhla pandemie covid-19. Přesto se ve většina starostů rozhodla nerezignovat a oblíbenou společenskou akci přesunuli alespoň on-line. Již potřetí jim v tom pomáhá i Skupina ČEZ – v rámci kampaně Rozsvěcení vánočních stromečků podpořila více než 300 měst a obcí, téměř o třetinu více než loni. Rozzářené stromečky a výzdoba v ulicích tak dělají radost alespoň při večerní procházce.
„Letošní rok byl pro všechny hodně náročný. Není těžké být dobrým partnerem v dobách klidných, vztahy nejlépe prověří krize a té se nám letos bohužel dostalo vrchovatě. ČEZ prostřednictvím své nadace poskytnul několik desítek milionů na boj s covid-19 velkým městům i maličkým vesničkám. Věříme, že lidé si potřebují po tom vypětí Vánoce alespoň trochu užít, proto jsme rádi opět přispěli i na výzdobu. I zdánlivé maličkosti jsou totiž v této době důležité,“ říká Michaela Ziková, ředitelka Nadace ČEZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva