Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti

26.11.2015 9:06 | Zprávy

Téměř dva a půl milionu nenávistných komentářů na adresu menšin nebo některých sociálních skupin se během posledního roku objevilo na českém internetu.

Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti
Foto: Agentura pro sociální začleňování
Popisek: Agentura pro sociální začleňování, logo.

Více než čtyřicet osobností v aktuální kampani s názvem Jsme v tom společně upozorňuje na to, že nenávistné komentáře, takzvané hejty, se netýkají jen příslušníků menšin. Základ kampaně, která navazuje na stejnojmenný televizní i rádiové spoty, tvoří série portrétů těchto osobností.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Jak je to doopravdy?

Dobrý den, znám vás jako ekonomku. Teď kandidujete na kandidátce SPD. Zajímá mě tak, zda souhlasíte s tím, co SPD tvrdí o Ukrajincích, že jako Češi chudneme na tom, že poskytujeme pomoc a azyl? Nebo kde je problém, proč je naše životní úroveň podprůměrná? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Stavební produkce rostla dvouciferným tempem

22:31 ČSÚ: Stavební produkce rostla dvouciferným tempem

Stavební produkce v květnu meziročně vzrostla o 11,6 %, meziměsíčně byla vyšší o 2,3 %. Orientační h…