Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti

26.11.2015 9:06 | Zprávy

Téměř dva a půl milionu nenávistných komentářů na adresu menšin nebo některých sociálních skupin se během posledního roku objevilo na českém internetu.

Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti
Foto: Agentura pro sociální začleňování
Popisek: Agentura pro sociální začleňování, logo.

Více než čtyřicet osobností v aktuální kampani s názvem Jsme v tom společně upozorňuje na to, že nenávistné komentáře, takzvané hejty, se netýkají jen příslušníků menšin. Základ kampaně, která navazuje na stejnojmenný televizní i rádiové spoty, tvoří série portrétů těchto osobností.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Vím, že ODS odmítá koalici s ANO, ale

jak pak řeší naše problémy fakt, že jste se vy politici vlastně rozdělili na dva tábory a nejste mezi sebou schopni nejen shody, ale i třeba kompromisu? Pak to dopadá tak, že jak se vlády střídají, tak to, co jedna zavede, druhá zruší a co z toho máme my občané? Za to, třeba kdybyste vládli s ANO, m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS: JET BETA II může převzít Pekařství Šumava

20:16 ÚOHS: JET BETA II může převzít Pekařství Šumava

Společnost JET BETA II., a.s., získává možnost výlučně kontrolovat společnost Pekařství Šumava Holdi…