Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti

26.11.2015 9:06 | Zprávy

Téměř dva a půl milionu nenávistných komentářů na adresu menšin nebo některých sociálních skupin se během posledního roku objevilo na českém internetu.

Agentura pro sociální začleňování mapuje nenávistné komentáře, zapojila do kampaně osobnosti
Foto: Agentura pro sociální začleňování
Popisek: Agentura pro sociální začleňování, logo.

Více než čtyřicet osobností v aktuální kampani s názvem Jsme v tom společně upozorňuje na to, že nenávistné komentáře, takzvané hejty, se netýkají jen příslušníků menšin. Základ kampaně, která navazuje na stejnojmenný televizní i rádiové spoty, tvoří série portrétů těchto osobností.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora a Japonská obchodní a průmyslová komora prohlubují spolupráci

16:08 Hospodářská komora a Japonská obchodní a průmyslová komora prohlubují spolupráci

Hospodářská komora a Japonská obchodní a průmyslová komora (JCCI) podepsaly Memorandum o porozumění …