Na zvýšení tržeb se nejvíce podílel segment doplňků stravy, k čemuž do značné míry přispělo loňské uvedení nového energetického nápoje XS Power Drink. „Úspěch XS Power Drink nás velice potěšil. V celkovém objemu se ho v Česku prodalo hned po Německu a Itálii nejvíce v Evropě,“ popisuje ředitelka Amway ČR Ildiko Dikošová. „Uvedli jsme na trh rovněž novou řadu luxusní kosmetiky ARTISTRY Youth Xtend, pokračujeme ve velmi úspěšných prodejích doplňků stravy NUTRILITE a výrobků pro domácnost,” dodává.
V Česku má společnost Amway aktuálně 17 zaměstnanců a 25 266 distributorů a registrovaných zákazníků. Před rokem byl tento počet o více než 2000 osob nižší. „Věříme, že Amway představuje jedinečnou podnikatelskou příležitost a alternativu běžného zaměstnání pro každého bez rozdílu věku či pohlaví. Vedle toho nabízíme možnost stát se registrovaným zákazníkem, což přináší řadu výhod. Právě tyto důvody připisujeme růstu našich registrovaných distributorů i zákazníků,” říká Ildiko Dikošová.
Z portfolia Amway jsou v současnosti v ČR nejprodávanější výrobky v oblasti výživy a zdraví, zejména značky NUTRILITE (39%), 29% prodejů pak tvoří výrobky v oblasti krásy a 22% výrobky péče o domácnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva