„Panuje shoda všech hejtmanů, že peníze z vládní rozpočtové rezervy by měly jít na opravy silnic II. a III. tříd,“ říká předsedkyně Rady Asociace krajů ČR a hejtmanka Karlovarského kraje Jana Vildumetzová a dodává: „Finance by měly jít prostřednictvím Státního fondu dopravní infrastruktury, státní dotaci totiž nelze poskytnout přímo na zvýšení mezd, když kraje řidiče nezaměstnávají, mají smlouvy s dopravci.“
„Přerozdělení podle počtu objednaných kilometrů je jediným spravedlivým řešením. I stejně velké kraje mohou mít jinou strukturu venkovských sídel,“ říká hejtman Pardubického kraje Martin Netolický a dodává: „Částka je polovina nákladů, které kraje v kontextu se zvýšením mezd řidičů autobusů musely vydat. Je to kompromis se skřípěním zubů. V případě našeho kraje takto vypočítané peníze budou de facto stačit, situace v dalších krajích je ale odlišná.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Asociace krajů , kompenzace , mzdy , řidiči , TZ
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…