„Nevycházím z údivu. Asi jsem dělal všechno špatně, když jsem si myslel, že jako soukromý podnikatel se musím o financování investic do obnovy a modernizace svého majetku postarat sám. Ale svou filozofii evidentně změním. Zvláště, má-li někdo tu drzost požadovat za obnovu povrchu dráhy 100 milionů korun. To by stačilo v příští sezoně na uspořádání všech vrcholných tuzemských motoristických podniků včetně jubilejní 50. Barum Czech Rally Zlín,“ říká.
A nejspíš ví, o čem mluví. Od roku 2015 totiž postupně investuje v Mostě nemalé částky do rekonstrukce areálu autodromu a rozšíření a zkvalitnění služeb nejen pro motoristické fanoušky, a to včetně uspořádání tuzemských premiér renomovaných evropských závodních sérií. „Zajímavá je i samotná částka 100 milionů korun, kterou chtějí v Brně. My totiž povrch závodního okruhu měníme po etapách. Nyní nám zbývá už jen cílová rovinka, na níž zatím kvalita asfaltu vyhovuje. Loni se nám tak například podařilo obnovit 50 procent povrchu trati. Stálo nás to ale kupodivu jen 15 milionů korun. Tak nevím, asi je tady na severu Čech výrazně levněji,“ upozornil Josef Zajíček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva