Autodrom Most: Trička z limitované edice si fanoušci už mohou vyzvednout

07.02.2020 12:53

Pro příznivce mosteckého autodromu už je připravena limitovaná edice triček s nápisem HRDÝ FANOUŠEK AUTODROMU MOST. Zájemci si je mohou vyzvednout v recepci administrativní budovy polygonu.

Autodrom Most: Trička z limitované edice si fanoušci už mohou vyzvednout
Foto: Autodrom Most
Popisek: Autodrom Most
reklama

„Od úterý 11. února zahájíme výdej triček také v pražské pobočce autodromu,“ uvedla obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.

Tričko stojí 100 korun, lze si ho i objednat. Zaplatit je možné hotově na uvedených odběrných místech, případně platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou.

Zakoupením trička se fanoušci zapojí do kampaně, jejímž motem je heslo #jevyuzivankcemubylpostaven. Přispějí zároveň k ozelenění bezprostředního okolí areálu závodního okruhu. Celý výtěžek z prodeje limitované edice totiž autodrom věnuje na výsadbu stromů podél pozemků, na nichž byl areál vybudován. Na způsob výsadby dřevin dohlédne odborník z oboru dendrologie. „Stromy vysadíme v dubnu,“ upřesnila Svobodová.

Kampaň chce podle ní poukázat na to, že areál autodromu je skutečně využíván k účelu, k němuž byl vybudován. „Nedávno to potvrdil i soud, který deklaroval, že provoz autodromu je úředně schválený, a naše činnost je tak v souladu s platnou legislativou,“ doplnila.

Autodrom se dlouhodobě snaží o maximální možnou eliminaci hluku, který je doprovodným efektem provozování závodní dráhy. „Věříme, že i výsadba dřevin kolem areálu přispěje k dalšímu snížení hlukové zátěže,“ dodala Svobodová.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: komerční tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Inovuje méně než polovina podniků

22:11 Český statistický úřad: Inovuje méně než polovina podniků

V období 2016–2018 inovovalo v Česku své produkty nebo podnikové procesy 47 % podniků, ve skupině ve…