To se pouhých pět měsíců po úspěšném rebrandingu stalo globální jedničkou na trhu orálních nikotinových produktů, kde jeho prodeje představují přibližně polovinu.
Ze statistických dat v rámci Key Account Indexu společnosti Nielsen zveřejněných v listopadu 2021 vyplývá, že VELO v segmentu orálních nikotinových produktů výrazně dominuje. Značka se přitom stala jedničkou na trhu po pouhých pěti měsících od jejího představení spotřebitelům. Na konci loňského roku její prodeje představovaly celých 49 % celkových prodejů v orální nikotinové kategorii, přičemž v užší kategorii tzv. bílých nikotinových sáčků hovoříme dokonce až o 72% podílu.*
„Alternativní nikotinové výrobky se těší stále větší oblibě. Uživatelé tabákových výrobků je čím dál více upřednostňují před klasickými cigaretami. Tento trend dokládá, že naše snaha A Better Tomorrow, v jejímž rámci usilujeme o navýšení nabídky produktů s potenciálně nižším rizikem, má smysl nejen z hlediska uspokojení spotřebitelské poptávky, nýbrž i našeho úsilí o společenskou odpovědnost,“ komentuje tržní analýzu Štěpán Michlíček, generální ředitel British American Tobacco pro Českou republiku a Slovensko.
Samotná značka VELO je relativně mladá, její historie sahá teprve do roku 2020. Nejedná se ovšem o první počin mezinárodní tabákové společnosti v segmentu bílých nikotinových sáčků; VELO totiž prohlubuje popularitu již dříve existujícího brandu LYFT. Společnost se ale začátkem roku 2020 rozhodla podpořit prodeje a oblibu této alternativy rebrandingem, z něhož vzešla právě současná identita VELO.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva