BAT: Nikotinové sáčky VELO jsou jedničkou na trhu, v roce 2021 se prodej meziročně zvýšil o 70 procent

21.01.2022 14:02 | Komerční článek

Počet uživatelů alternativních nikotinových výrobků po celém světě nadále roste a ani Česká republika není v tomto trendu výjimkou. Specifickou kategorií mezi nimi jsou nikotinové sáčky, mezi kterými dominuje VELO z dílny British American Tobacco (BAT).

BAT: Nikotinové sáčky VELO jsou jedničkou na trhu, v roce 2021 se prodej meziročně zvýšil o 70 procent
Foto: BAT
Popisek: British American Tobacco - logo

To se pouhých pět měsíců po úspěšném rebrandingu stalo globální jedničkou na trhu orálních nikotinových produktů, kde jeho prodeje představují přibližně polovinu.

Ze statistických dat v rámci Key Account Indexu společnosti Nielsen zveřejněných v listopadu 2021 vyplývá, že VELO v segmentu orálních nikotinových produktů výrazně dominuje. Značka se přitom stala jedničkou na trhu po pouhých pěti měsících od jejího představení spotřebitelům. Na konci loňského roku její prodeje představovaly celých 49 % celkových prodejů v orální nikotinové kategorii, přičemž v užší kategorii tzv. bílých nikotinových sáčků hovoříme dokonce až o 72% podílu.*

„Alternativní nikotinové výrobky se těší stále větší oblibě. Uživatelé tabákových výrobků je čím dál více upřednostňují před klasickými cigaretami. Tento trend dokládá, že naše snaha A Better Tomorrow, v jejímž rámci usilujeme o navýšení nabídky produktů s potenciálně nižším rizikem, má smysl nejen z hlediska uspokojení spotřebitelské poptávky, nýbrž i našeho úsilí o společenskou odpovědnost,“ komentuje tržní analýzu Štěpán Michlíček, generální ředitel British American Tobacco pro Českou republiku a Slovensko.

Samotná značka VELO je relativně mladá, její historie sahá teprve do roku 2020. Nejedná se ovšem o první počin mezinárodní tabákové společnosti v segmentu bílých nikotinových sáčků; VELO totiž prohlubuje popularitu již dříve existujícího brandu LYFT. Společnost se ale začátkem roku 2020 rozhodla podpořit prodeje a oblibu této alternativy rebrandingem, z něhož vzešla právě současná identita VELO.

BAT - Globe House III.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. et Mgr. Jakub Michálek byl položen dotaz

Obroda strany

Můžete sdělit, kolik členů za poslední rok stranu opustilo a kolik nových jich přišlo? A budete ve volbách sázet na nové tváře? Co jsem zatím postřehla, tak kandidují zas ti samí. PS: Co vlastně říkáte na to, že Lipavský přešel zrovna k ODS, kterou vaše strana tak kritizuje? A myslíte, že lze zabrán...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražská strojírna rekonstruuje jedinečnou technickou památku, ozubnicovou trať

11:14 Pražská strojírna rekonstruuje jedinečnou technickou památku, ozubnicovou trať

Pražská strojírna a.s. pracuje na jedinečném projektu – opravě české kulturní památky, pro kterou je…