Odstranění 84 metrů vysokého a 54 metrů širokého plynojemu, který váží téměř 1600 tun, přičemž jeho nadzemní část představuje 1200 tun ocelových konstrukcí a 400 tun betonových závaží pístu, bude technickým i logistickým oříškem. Podílejí se na něm také specialisté ze společnosti ČEZ Energetické služby, která má ve svém portfoliu i služby v oblasti bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí.
„Probíhající práce by provoz na ulici 1. máje neměly výrazně omezit, ale je nutné počítat s výjezdem vozidel ze staveniště. Koordinaci bezpečnosti stavby bude dozorovat odborně způsobilá osoba. Připravili jsme podrobný plán zajištění bezpečnosti práce a počítáme se spoluprací také s Hasičským záchranným sborem Moravskoslezského kraje“ řekl Jaromír Vítek, který má ve firmě bezpečnostní procesy na starost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČEZ , demolice , energetika , Ostrava , TZ , kraj Moravkoslezský
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu