Jak se vesměs všichni na začátku exkurze shodli, návštěva elektrárny i povrchového lomu je pro ně velikou příležitostí poznat zase něco nového. Zároveň si tak sami oživí své teoretické znalosti praktickým pohledem na výrobu elektrické energie a těžbu uhlí, tedy dvě oblasti, které k sobě bezprostředně patří.
Někteří také přiznali, že i oni sami si doplňují odborné vzdělání, takže nové poznatky využijí nejen pro výuku na školách, ale i pro své studium. „I když už mám jedno vysokoškolské studium kompletně za sebou, nyní jsem se pustil do dalšího kombinovaného na fakultě výrobních technologií, konkrétně obor energetika a teplárenství. Pokud se mi podaří studium zdárně dokončit, rád bych pak pochopitelně na naší škole vyučoval i odborné předměty se zaměřením na energetiku,“ řekl například Pavel Novák, zástupce ředitele na SPŠ v Ústí nad Labem, která je i Fakultní školou ČVUT v Praze. Jeho doménou je zatím matematika a informatika.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ