ČEZ: Temelínské cyklobusy zahájily sezónu

19.04.2022 8:37 | Komerční článek

Do práce v autobuse, zpátky domů na kole. Také letos mohou zaměstnanci elektrárny k dopravě do práce využívat cyklobusy. Netradičním benefitem sleduje ČEZ především jejich bezpečnost. Zkušenosti z minulých let potvrzují, že kombinovaná doprava cyklobus-kolo má i zajímavé přínosy pro životní prostředí.

ČEZ: Temelínské cyklobusy zahájily sezónu
Foto: ČEZ
Popisek: Jaderná elektrárna Temelín

Podle údajů z Evropského parlamentu se totiž osobní automobily řadí mezi největší emitenty CO2. Na celkových emisích vytvořených v dopravě se podílejí 60,7 procenty. Emise CO2 z aut: fakta a čísla (infografika) | Zpravodajství | Evropský parlament (europa.eu) „Mezi naše priority rozhodně patří zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců. Podporujeme proto řadu aktivit, mezi které spadá i možnost jízdy z práce domů na kole v jaderných elektrárnách. Navíc tím pomáháme i životnímu prostředí,“ uvedla Kateřina Bohuslavová, ředitelka Útvaru ESG Skupiny ČEZ.

Výměnou vozidla za kolo ročně temelínští zaměstnanci ušetří přibližně tunu CO2.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Co přesně byste nyní udělal jinak?

V čem jste podle vás byli málo odvážní? A nemyslíte, že řadu voličů mohl odradit i ten váš boj s dezinformacemi, za který jste schovávali podle mě spíše jen snahu umlčet jiný názor? Nebo jinak, co jste udělali pro svobodu slova, a proto, aby se lidé nebáli říkat své názory nahlas, což se děje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Informační středisko Kvilda ve zbrusu novém hávu

7:33 NP Šumava: Informační středisko Kvilda ve zbrusu novém hávu

Jedno z nejstarších a zároveň nejnavštěvovanějších informačních center – infocentrum Kvilda prošlo r…