Před lety energetici zavedli přepravu kol pro své zaměstnance především kvůli jejich bezpečnosti. Ti si ráno většinou ještě za zhoršené viditelnosti mohou své bicykly přepravit na elektrárnu a z práce domů se pak vrací na kole většinou za mnohem lepších podmínek. „Cyklobus využívám pravidelně už několik let. Pokud neprší, tak jezdím každý den, celou sezónu. Ráno se svezu autobusem, odpoledne jedu na kole. Pro cyklisty pracující na elektrárně je to opravdu dobrá služba,“ uvedl Karel Dvořáček z I&C Energo, který byl prvním letošním cyklistou, který využil ranní cyklobus z Českých Budějovic do Temelína.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024