ČEZ obdržel cenu za informační otevřenost

22.11.2018 20:38

Cenu Bisnode za informační otevřenost za rok 2017 získal ČEZ. Cena Bisnode za informační otevřenost je speciální kategorií Soutěže firemní komunikace, kterou již 25 let vyhlašuje Sdružení CZECH TOP 100. Na dalších místech se umístila Komerční banka a UniCredit Bank.

ČEZ obdržel cenu za informační otevřenost
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Sledovali jsme, jakým způsobem společnost sdílí své principy fungování a řízení, popisuje tržní prostředí a v neposlední řadě, jak zveřejňuje hospodářské výsledky. Výroční zprávy jsme hodnotili v pěti základních kategoriích, přičemž klíčovou kategorií byl popis a komentář činnosti za uplynulé období, dále výhled na období budoucí, popis trhu a podíl společnosti na něm, aktualizace událostí po účetní závěrce a další vybrané finanční údaje a jiné informace,“ říká analytik Bisnode Tomáš Soukup, který je členem odborné poroty, kterou tvoří profesionálové z celé řady oblastí - finanční analytici, auditoři, grafici, umělečtí fotografové, jazykoví, polygrafičtí a komunikační odborníci.

„Informační otevřenost, a to nejen ve výroční zprávě, je alfou a omegou seriózního podnikání. Ze strany podnikatelů a manažerů vnímáme poptávku po ověřování obchodních partnerů a větší informační otevřenosti v obchodním styku,“ dodal k tomu předseda Sdružení CZECH TOP 100 Jan Struž.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

AMSP: Falešní průvodci a „bezplatné” služby kazí pověst profesionálům i republice

15:39 AMSP: Falešní průvodci a „bezplatné” služby kazí pověst profesionálům i republice

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se ohrazuje proti poskytování průvodc…