ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

11.07.2015 11:41 | Zprávy

Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 21 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jan Kuchař byl položen dotaz

Proč neodejdete z vlády?

Nechápu to. Vždyť i když vy za ODS stojíte, ona se vás snaží evidentně do celé kauzy namočit, abyste se potopili s ní. A vy si to necháte líbit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: