„Máme tři hesla: férovost, inovativnost a prozákaznickost, podle kterých postupujeme i v praxi a v každé z těchto oblastí neustále zavádíme novinky a vylepšení,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Přestože se postupně zvyšuje počet vyřízených požadavků přes internet, máme stále velký počet zákazníků, kteří preferují osobní kontakt. Proto jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu v našich zákaznických centrech.“
Zákaznická centra, jejichž pobočková síť je mezi energetikami nejrozsáhlejší, jsou pro návštěvníky k dispozici ráno už od osmi hodin a ČEZ nyní prodlužuje jejich provoz v odpoledních hodinách.
„Chceme zvýšit spokojenost našich zákazníků. Nenabíráme kvůli prodloužení otevírací doby nové pracovníky, dosáhneme toho kroky, které posílí efektivitu naší práce,“ říká Michal Kovařík, ředitel pro prodej a obsluhu v ČEZ Prodej.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva