ČMAPM: Začíná 2. ročník kampaně #CHOOSE WOMEN na podporu lokálních podnikatelek

25.05.2021 16:31

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích druhý ročník kampaně #CHOOSE WOMEN, jejímž prostřednictvím společně s veřejností podporuje lokální byznysmenky.

ČMAPM: Začíná 2. ročník kampaně #CHOOSE WOMEN na podporu lokálních podnikatelek
Foto: cmapm.cz
Popisek: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek - logo

Kampaň pomáhá zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty také patří k nejvíce postiženým na trhu zasaženém pandemií covid-19. Loni kampaň podpořila přes padesát podnikatelek z dvacítky různých oborů.

„Chceme přispívat k rozvoji infrastruktury na malých městech. Ukazujeme, že i malé a drobné podnikání má svůj smysl, význam a důležitost pro život na malém městě či vesnici. Vytváří se tak kvalitnější prostředí pro život nás všech,“ uvedla prezidentka asociace Kateřina Haring.

„Zapojit do kampaně se může kdokoliv. Stačí, když vyfotí ženu podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětlila Kateřina Haring fungování kampaně. „Pomáháme takto podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, majitelky obchůdků, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme,“ doplnila.

Podle viceprezidentky asociace ČMAPM Romany Kurucové se do loňského ročníku kampaně zapojilo velké množství lidí, kteří nominovali své tipy žen podnikatelek a manažerek v rámci kampaně #ChooseWOMEN. ČMAPM pak úspěšně prostřednictvím sociálních sítí podpořila přes 50 žen. Lidé tyto posty sdíleli a zásah na Facebooku, Instagramu a LinkedInu přesáhl 50 000 zhlédnutí. #ChooseWOMEN v ČR tak získala nemalý zájem médií a některé ženy poskytly i rozhovory do známých magazínů.

Kampaň #ChooseWOMEN iniciovala původně OSN. V Česku ji loni převzala ČMAPM, která na ni zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi podnikatelkami napříč regiony.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

13:21 Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, se mezimě…