ČNB bude s klienty komunikovat elektronicky, omezí počet poboček

24.06.2024 16:07 | Tisková zpráva

Česká národní banka zahajuje proces nejvýznamnějších změn v oblasti služeb klientům za poslední tři desítky let. Cílem je kompletní přechod na digitální komunikaci, což přinese zjednodušení a zrychlení poskytování služeb pro klienty. Těmi jsou primárně státní instituce a veřejné organizace, jako jsou ministerstva, celní správa, školy a školky, policie, hasiči, nemocnice či státní podniky.

ČNB bude s klienty komunikovat elektronicky, omezí počet poboček
Foto: Česká národní banka
Popisek: Česká národní banka, logo.

Plánované investice do nových technologií výrazně zjednoduší správu bankovních účtů, omezí papírování a skladování dokumentů v písemné formě a rovněž zrychlí vyřizování žádostí a pokynů klientů bez ohledu na to, kde daná státní či veřejná instituce sídlí, případně regionálně působí.

„ČNB neustále investuje do svého technologického zázemí s cílem zrychlit a zjednodušit poskytované služby pro své klienty. Znamená to vytvoření nových kvalifikovaných pracovních míst a zároveň i provozní úspory související s digitalizací,“ říká členka bankovní rady Karina Kubelková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Poradce

Dobrý den, nemyslíte, že je zvláštní, že je váš poradce prošetřován policí až poté, co vám skončil mandát premiéra? Na mě to teda působí dost nedůvěryhodně a vzbuzuje to ve mně pochybnosti o nezávislosti policie. Nebo máte nějaké vysvětlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberecký kraj vyhlašuje dotační program na podporu kulturních aktivit

20:16 Liberecký kraj vyhlašuje dotační program na podporu kulturních aktivit

Liberecký kraj vyhlásil dotační program 7.1 „Kulturní aktivity v Libereckém kraji pro rok 2026“. Cíl…