Na základě podnětu spotřebitelky provedla ČOI Ústeckého a Libereckého kraje kontrolu ve zlatnictví ve Frýdlantu. Spotřebitelka uváděla, že reklamovala zlatý prsten. Požadovala opravu a vložení vypadlého kamínku. Po uplynutí půl roku nemá ani prsten, ani peníze. Po první opravě, která trvala devět měsíců, jí kamínek z prstenu po jednom dni užívání znovu vypadl.
Inspektoři ČOI se zaměřili na prověření reklamace spotřebitele. Konkrétně se jednalo o to, zda prodejce porušil jednotlivé paragrafy týkající se reklamačních povinností, které mu ukládá zákon o ochraně spotřebitele.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva