„Jakkoli se to zdá nepravděpodobné, i při řešení pojistných událostí může být veselo a klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory.
U příležitosti konce roku jsme vybrali pro odlehčení a pobavení ty nejlepší hlášky a perličky z posledních let,“ říká tisková mluvčí ČPP Renata Čapková.
Z poznámek operátora na klientské lince:
• Poté, co operátorka s klientkou probrala možnosti nastavení smlouvy životního pojištění, klienta sdělila velmi klidně a upřímně: „No víte, já už jsem taková stará čůza, tak to nechám tak, jak to je do konce platnosti smlouvy.“
• Na dotaz, zda má klient svědka pojistné události, dotyčný odpověděl: „Jo manželka. Sice nic neviděla, zato ale nahoře v domě slyšela, jak nadávám.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva