„Cílem preventivního omezení provozu na pobočkách je maximálně chránit klienty i zaměstnance před onemocněním. Klienti, poskytovatelé zdravotních služeb a další obchodní partneři mohou své požadavky řešit pomocí elektronické komunikace posta@cpzp.cz, prostřednictvím E-přepážky, telefonních linky jednotlivých poboček ČPZP a jejího informačního centra, tedy 810 800 000 a 597 089 205. Kromě toho ČPZP zavedla další telefonní čísla, jež mají usnadnit kontakt s ČPZP pro období mimořádné situace. Potřebné doklady lze do ČPZP poslat také prostřednictvím České pošty,“ vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
ČPZP prodlužuje termín proplácení preventivních programů
Preventivní programy proplácí ČPZP nadále přes mobilní aplikaci Zdraví v mobilu nebo zasláním dokladů na pobočku poštou. „Dalším opatřením, kterým ČPZP vychází vstříc svým klientům, je prodloužení termínu proplacení preventivních programů a platnosti dokladu z dosavadních tří na šest měsíců,“ konstatuje mluvčí Mazurová.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovny už minulý týden oznámila, že garantuje svým smluvním poskytovatelům zdravotních služeb úhradu veškeré zdravotní péče související s léčbou onemocnění COVID-19 způsobené virem SARS-CoV-2. ČPZP operativně vytvořila systém zálohových úhrad pro všechny typy poskytovatelů zdravotních služeb tak, aby nebyl narušen jejich provoz.
Telefonní čísla usnadňující kontakt s ČPZP pro období mimořádné situace: