„Žijeme v době, kdy rozhlas musí jít cestou multimedializace, vizualizace svých obsahů. Nutností je, aby dynamicky působil i v online světě, byl aktivní na sociálních sítích. Samozřejmostí je tvorba nových formátů pro posluchače a rozšíření možností, jak rozhlasový obsah šířit – ať už se bavíme o rozvoji digitálního vysílání, vysokorychlostním internetu či mobilních aplikacích. Stejně tak je důležitý kontakt s posluchačem a práce s průzkumy a evaluacemi. Pokud chceme naše posluchače oslovit, musíme je především znát,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral, který vystoupil v panelu věnovanému „Inovacím v oslovování a zapojování publika do vysílání“.
Do Šanghaje na Světový den rádia dorazily zhruba dvě stovky zástupců médií z celého světa. Evropu zde zastupují představitelé Evropské vysílací unie (EBU), generální ředitel Rumunského rozhlasu a generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. V dalších panelech mimo jiné vystoupili Graham Ellis, zástupce ředitele BBC Radio a prezident Rozhlasového výboru EBU, Jean Philip De Tender, ředitel pro média EBU, Joan Warnerová, ředitelka Komerčního rádia Austrálie (Commercial Radio Australia), nebo Johannes Georg Theurer, představitel Rundfunk Berlin-Brandenburg.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva