CSA Services zefektivnila interakci se zákazníky s využitím kontaktního centra přes Aastra 5000

15.10.2013 12:05 | Zprávy

Kontaktní centrum nasazené společností atlantis telecom obsluhuje mj. zákazníky Českých aerolinií, Letiště Praha a Korean Air.

CSA Services zefektivnila interakci se zákazníky s využitím kontaktního centra přes Aastra 5000
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že CSA Services, dceřiná společnost Českého Aeroholdingu, nasadila a úspěšně využívá kontaktní centrum postavené na komunikační platformě Aastra 5000 k efektivnější interakci se zákazníky. Řešení kontaktního centra nasadila firma atlantis telecom, partner společnosti Aastra v České republice.

Mezi hlavní činnosti kontaktního centra CSA Services patří obsluha příchozích hovorů, e-mailů a dalších typů komunikace především pro zákazníky Českých aerolinií, Letiště Praha a Korean Air. Kontaktní centrum má v současné době zhruba 90 agentských pracovišť a celkem 150 operátorů včetně externích pracovníků a operuje v nepřetržitém režimu, v sedmi jazycích.

Kontaktní centrum využívá standardizované rozhraní CSTA, které poskytuje komunikační server Aastra 5000. Právě podpora otevřených průmyslových standardů patří k základním výhodám platformy Aastra 5000. Toto otevřené komunikační řešení se snadno integruje s širokou škálou podnikových aplikací včetně aplikací vyvinutých partnerskými firmami. Společnosti atlantis a dalším partnerům tak Aastra umožňuje vytvářet nad komunikační platformou sofistikované aplikace.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zdravé školní jídelny a kvalitní výživa od útlého věku

Jsem jedině pro, ale uvědomujete si, že právě zdravou stranu si čím dál víc lidí nemůže dovolit? Vždyť už teď řada rodičů nemá ani peníze na školní obědy, a jestli by byli kvalitnější, což jsem pro, asi by byli i dražší, a tím pádem na ně nebude mít ještě víc lidí. Nebo máte snad řešení? Jaké?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČNB ponechává sazbu proticyklické kapitálové rezervy na 1,25 %

22:14 ČNB ponechává sazbu proticyklické kapitálové rezervy na 1,25 %

Bankovní rada na svém jednání o finanční stabilitě rozhodla ponechat sazbu proticyklické kapitálové …