„O případech, kdy se rodiny ocitnou ve finanční tísni, slýcháme každý den a bohužel takovýchto případů neubývá. Spíše naopak. ČSOB si od podpory projektů zaměřených na finanční gramotnost především dětí, seniorů a osob v těžkých životních situacích slibuje, že budou mít dopad na smutné statistky, a že rodin i jednotlivců, kteří dennodenně padají do osobních finančních pastí, bude ubývat,“ řekla Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.
Nejvyšší částkou ČSOB podpořila projekt organizace Eurofall o. s. s názvem Bez práce nejsou koláče. Od ČSOB obdržel celých čtvrt milionu korun. Díky poskytnutým financím budou děti z moravských dětských domovů moci podniknout unikátní letní putování, na kterém budou samostatně hospodařit a spolupracovat v kolektivu. Další podpořené projekty se zaměřily například na finanční vzdělávání venkovských rodin či seniorů. Organizace se chystají oslovovat pomocí tradičních workshopů a přednášek, ale také nevšedními způsoby, jako je turnaj v naučné deskové hře či pohádkové divadelní představení určené pro děti ze základních škol.
ČSOB Nadační program vzdělání je určen pro české nevládní neziskové organizace registrované jako občanská sdružení, nadace a nadační fondy, obecně prospěšné společnosti, účelová zařízení církví, obce a sdružení obcí a příspěvkové organizace, které chtějí zvýšit finanční gramotnost u dětí, nebo dospělých.
Bez práce nejsou koláče
Organizace: EUFORALL o. s.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB