Zaměstnanci správ sociálního zabezpečení, kteří jsou denně v přímém kontaktu s klienty, čelí agresivitě často. Bohužel běžně jde o agresi verbální – sprosté nadávky, urážky, křik, osočování či dokonce výhrůžky, výjimkou však není ani demolování zařízení a fyzické napadení. Jeho následkem bývá vždy šok, psychický otřes, někdy i pracovní neschopnost. Agresivita klientů je vážným stresorem a nezřídka vede až k rozhodnutí opustit profesi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČSSZ , napadení , Policie ČR , Rakovník , TZ
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu