S účinností od 22. 10. 2020 budou úřadní hodiny upraveny následovně:
Záležitosti klientů, kteří jsou již objednáni mimo výše uvedené úřední hodiny, budou vyřízeny v potvrzeném termínu. I nadále se mohou klienti objednávat mimo úřední dny prostřednictvím objednávkového systému (ZDE).
Příjem podání bude realizován pouze prostřednictvím podatelny nebo schránek pro příjem fyzických podání umístěných na vhodných místech, obvykle při vstupu do budov OSSZ/PSSZ/MSSZ Brno a ČSSZ.
Smyslem přijatých mimořádných opatření je především ochrana zdraví občanů, včetně zaměstnanců ČSSZ, a současně zajištění všech klíčových činností ČSSZ, zejména pak řádné výplaty dávek důchodového a nemocenského pojištění.
Žádáme klienty, aby v případech, kdy je to možné, upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním.
Děkujeme za pochopení.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva