Podzimní premiérové pořady dětského kanálu České televize navazují na dosavadní úspěch zábavně-vzdělávacích formátů, které oceňují nejen děti, ale i rodiče a odborná veřejnost. Programové novinky tak například zamíří za exponáty do českých muzeí, s Jakubem Vágnerem do přírody, ale i do kreativního světa počítačových her.
„Déčko dnes dosahuje mezi dětmi skoro třetinového podílu na televizním trhu. S tímto závazkem přistupujeme také k jeho programu a soustředíme se zejména na rozvoj žánru zábavného vzdělávání, které uchopitelnou formou posiluje dovednosti a znalosti dětí v různých oblastech. Pořady Déčka tak mají pro televizi částečně paradoxní cíle, a to odvádět děti od obrazovky a inspirovat je k vlastním aktivitám. Podzimní novinky tento trend přímo následují,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV