Nová laboratoř je součástí sítě špičkových evropských pracovišť University of Cambridge, ETH Zürich, KU Leuven a Max-Planck Institut Saarbruecken, jejich algoritmy testuje Toyota v okolí svého vývojového centra v Belgickém Zawentemu.
Spolupráce týmu prof. Matase se společností Toyota začala již v roce 2003 a nyní je plánována daleko za rok 2020. V současné době se na práci v laboratoři podílí přibližně dvacet zaměstnanců a studentů doktorského studia, z toho je úvazek deseti osob plně hrazen z prostředků společnosti Toyota.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČVUT , výzkum , TZ , automobilový průmysl , FEL
autor: Tisková zpráva
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů