Telefonní spojení na call centrum s předvolbou „840“ je tzv. barevnou linkou a někteří operátoři na tato čísla nevztahují neomezené tarify volání či volné minuty nebo je dokonce zpoplatňují zvýšeným tarifem. A právě to vedlo ČSSZ ke změně. Nově zavedené číslo 571 811 081 má charakter běžného (geografického) čísla, což se v závislosti na sjednaných podmínkách s konkrétním operátorem klienta bude při jeho volání zohledňovat u neomezených tarifů či ve volných minutách.
Dosud platné telefonní číslo 840 406 040 zůstane v provozu, ČSSZ jej v dohledné době rušit nebude. Klienti si tedy mohou vybrat, na které telefonní číslo zavolají do call centra pro oblast nemocenského pojištění, aby jim odborný operátor poskytl poradenství a zodpověděl dotazy zejména z oblasti dávek vyplácených v případě nemoci či mateřství. Aktuálně jim je k dispozici 9 odborných operátorů a vedoucí call centra, tj. celkem 10 pracovníků.
autor: Tisková zpráva