Call centrum pro nemocenské pojištění má nyní běžné telefonní číslo

10. 5. 2015 21:01

Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) umožnila lidem, aby mohli na call centrum pro nemocenské pojištění volat vytočením běžného telefonního čísla. Informační telefonní linka, která se specializuje na poradenství v oblasti dávek nemocenského pojištění, je dostupná nově na telefonním čísle 571 811 081.

Call centrum pro nemocenské pojištění má nyní běžné telefonní číslo
Foto: ČSSZ
Popisek: Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ)
reklama

Telefonní spojení na call centrum s předvolbou „840“ je tzv. barevnou linkou a někteří operátoři na tato čísla nevztahují neomezené tarify volání či volné minuty nebo je dokonce zpoplatňují zvýšeným tarifem. A právě to vedlo ČSSZ ke změně. Nově zavedené číslo 571 811 081 má charakter běžného (geografického) čísla, což se v závislosti na sjednaných podmínkách s konkrétním operátorem klienta bude při jeho volání zohledňovat u neomezených tarifů či ve volných minutách.

Dosud platné telefonní číslo 840 406 040 zůstane v provozu, ČSSZ jej v dohledné době rušit nebude. Klienti si tedy mohou vybrat, na které telefonní číslo zavolají do call centra pro oblast nemocenského pojištění, aby jim odborný operátor poskytl poradenství a zodpověděl dotazy zejména z oblasti dávek vyplácených v případě nemoci či mateřství. Aktuálně jim je k dispozici 9 odborných operátorů a vedoucí call centra, tj. celkem 10 pracovníků.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Česká republika darovala vojákům v Mali překážkovou dráhu

22:02 Armáda ČR: Česká republika darovala vojákům v Mali překážkovou dráhu

Dráha je darem výcvikové mise EU (EUTM), který zorganizovala a zaplatila Česká republika, konkrétně …