Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži

12. 11. 2012 14:10

Česká společnost STORY DESIGN z Litomyšle na Svitavsku bodovala v prestižní evropské soutěži POPAI Europe Awards 2012.

Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži
Foto: STORY DESIGN
Popisek: STORY DESIGN
reklama

Sto šedesáti členná odborná porota hodnotila přes tři sta ukázek reklamních a marketingových produktů z oblasti komunikace v prodejních místech, architektury, vybavení prodejen a digitálních médií. Česká firma získala dvě ocenění - první místo, tedy zlatého indiána, za prodejní stojan pro sportovní boty Reebok a druhé místo, tedy stříbrného indiána, za prodejní stojan Bosch na kuchyňské spotřebiče.

Prodejní stojany ocenili vedle odborníků také samotní prodejci

Jednou ze čtyřiačtyřiceti soutěžních kategorií je kategorie Textil, móda, sport. Právě v této oblasti bodoval stojan na sportovní boty z dílny české firmy. „Naše technické řešení spočívá ve skládání stojanu z jednotlivých modulů, kde je využito kovové konstrukce, polstrování, grafiky aplikované polepem. Po vývoji prvního prototypu jsme na stojanu dělali pouze drobné korekce, poté byla spuštěna výroba série dvou set kusů s cílovým umístěním na ruském trhu,“ popisuje Filip Brýdl ze společnosti STORY DESIGN.

V kategorii Domácí potřeby byl udělen stříbrný indián za stojan na kuchyňské spotřebiče, který byl určen pro francouzský trh a byl prodejci značky Bosch velmi vyhledávaný.  „Brief zadavatele byl detailní a velmi dobře se nám s ním jako tvůrcům pracovalo,“ uvedl ke spolupráci s francouzským klientem Jakub Tmej ze společnosti STORY DESIGN. Konstrukce stojanu je vytvořena z lakovaného plechu. Atraktivnost stojanu zvyšuje využití LED diod k prosvícení loga a také prosvícení skleněných polic do hrany i podsvícení podstavy.

Český design je v zahraničí uznávaný

Společnost STORY DESIGN se soutěže POPAI  Europe Awards poprvé zúčastnila před deseti lety jako první firma z postkomunistických zemí. Odvezli si hned nejvyšší ocenění za designovou řadu POP prvků pro předplacené karty Go od Eurotel. Tento úspěch otevřel bránu českým firmám mezi světové výrobce reklamních a marketingových produktů v místě prodeje.

Vysvětlení zkratky

POP (point of purchase) nebo POS (point of sale) – místo prodeje

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Armáda ČR: V Afghánistánu došlo k vystřídání vojáků na velitelství českého úkolového uskupení

22:30 Armáda ČR: V Afghánistánu došlo k vystřídání vojáků na velitelství českého úkolového uskupení

Na základně HKIA (Hamid Karzai International Airport) v afghánském Kábulu proběhlo střídání vojáků v…