Hlavním motivem známky a velkého kuponu jsou poštovní holubi. Výtvarný návrh aršíku pochází z dílny Filipa Heyduka, rytinu aršíku připravil Martin Činovský a rytinu obálky prvního dne vydání podepsal Jozef Česla.
„Pošta je nedílnou součástí každého státu. 30 let od vzniku dvou samostatných firem v Česku a na Slovensku se ukazuje, že si své místo ve společnosti našly a občanům stále poskytují požadované služby,“ říká pověřený zástupce generálního ředitele České pošty Miroslav Štěpán.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Česká pošta , výročí , TZ , filatelie , sběratelství
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
Finanční správa spustí na konci srpna kontrolní akci s názvem EMPORION, ve které se zaměří na přizná…
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč