Česká pošta se ve svém provozu vydává cestou automatizace. Nelze donekonečna spoléhat na nové zaměstnance, kteří ale reálně na trhu práce nejsou. Záměrem České pošty je nahradit neobsazená pracovní místa automatizovanými prvky, díky kterým zákazníci sami a rychle vyřídí vybrané poštovní služby.
„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ říká obchodní ředitel České pošty Martin Vránek a dodává: „Interaktivní kiosek, který jsme dnes představili, názorně ukazuje technologie a postupy, které budou na pobočkách České pošty v nejbližších letech standardem. Jejich podoba dozná ještě úprav, ale již dnes máme modelový prototyp. Jako státní podnik budeme vybavení samoobslužných zón vybírat veřejnou zakázkou. Finální vzhled samoobslužných zón bude jiný, technologické principy ale zůstanou zachovány.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil