„Pobočky České pošty opět nabídnou další službu pro klienty. Kapacita naší sítě tuto novou možnost pro zákazníky bezpečně zvládne. Celkově novými službami zvyšujeme standard našich pošt. Obrovskou výhodou je také to, že výpisy jsou vydávány i v angličtině. Tím nabízíme pomoc i zahraničním klientům, pro které je Pošta důvěryhodným partnerem,“ říká Martina Ivanová, ředitelka pobočkové sítě České pošty.
Tímto krokem obě společnosti pro klienty zvýší dostupnost důležitých údajů o jejich úvěrové historii. Na pobočkách se službou Czech POINT může každý prostřednictvím Komplexního výpisu zjistit své finanční závazky. Pokud klient žádá o úvěr, ověřují si finanční instituce jeho bonitu a důvěryhodnost v úvěrových registrech. Zejména pak, zdali splácí své dosavadní závazky řádně bez prodlení a jestli do žádosti o úvěr uvedl všechny požadované údaje pravdivě. Pokud Komplexní výpis prokáže, že klient splácí řádně a včas, má větší šanci dostat úvěr – někdy i s výhodnějšími podmínkami – než klient, který své závazky splácí pozdě nebo vůbec. Komplexní výpis je pro občany také dokladem jejich platební morálky a pomůže jim sledovat, zda někdo nezneužil jejich identitu k podvodnému úvěru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva