Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: U nás se domluví i neslyšící klienti

01.04.2020 14:01 | Zprávy

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) vychází vstříc klientům se zhoršenou kvalitou sluchu nebo jazykovým handicapem.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: U nás se domluví i neslyšící klienti
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Neslyšící nebo jejich blízcí mohou nyní využít odkaz na webových stránkách ČPZP ZDE, kde je pro ně připravena možnost textového hovoru.  

„Pro využití služby se otevře odkaz na informační centrum na našem webu, kde je modrá ikonka s označeným piktogramem ucha. Klient po jejím rozkliknutí pouze napíše své telefonní číslo a potvrdí tlačítkem Zavolejte mi. Po vyzvednutí hovoru vyčká na písemný pokyn, že může začít mluvit. Přepis řeči operátora pak klient sleduje po celou dobu hovoru v okně na webu,“ vysvětlila princip fungování služby tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

7:14 AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

Prohlášení AMSP ČR k návrhu Evropské komise ohledně cíle snížení emisí CO2 o 90 % do roku 2040