Na podkladě výsledků českých žáků z mezinárodního šetření TIMSS 2011 a 2015 hledala ČŠI společné a rozdílné znaky ve velmi úspěšných a naopak méně úspěšných třídách. Podle jejího zjištění jsou téměř všichni žáci ve velmi úspěšných třídách vyučováni učiteli s minimálně magisterským stupněm vzdělání a snahou dále se profesně zdokonalovat. V méně úspěšných třídách jsou to jen čtyři pětiny učitelů, navíc s menší mírou ochoty pracovat na svém profesním růstu. Ve velmi úspěšných třídách učí učitelé, kteří jsou o něco spokojenější se svým povoláním, než je tomu u učitelů méně úspěšných tříd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
MŠMT , školství , Česká školní inspekce , ČSI
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…