Česká spořitelna je podle čtenářů časopisu Reader´s Digest nejdůvěryhodnější

25. 3. 2013 9:46

Česká spořitelna zvítězila v průzkumu důvěryhodnosti značek Dobrá značka 2012 časopisu Reader´s Digest v kategorii „Banka / Stavební spořitelna“ v České republice. Prvenství ve stejné kategorii si Česká spořitelna odnesla už v loňském kole soutěže.

Česká spořitelna je podle čtenářů časopisu Reader´s Digest nejdůvěryhodnější
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo
reklama

 

Třináctý ročník průzkumu důvěryhodnosti značek Dobrá značka 2012 probíhal formou dotazníkového šetření současně ve 12 evropských zemích a v 11 jazycích. V České a Slovenské republice bylo rozesláno 15 500 dotazníků. Časopis Reader´s Digest, který vydává Reader's Digest Associations, jedno z největších nakladatelství na světě, vychází v 50 mutacích a 22 jazycích a má téměř 100 milionů čtenářů.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Asociace poskytovatelů sociálních služeb: Projekt Eldicare – Slaďování dovedností v rostoucí evropské šedé ekonomice

8:51 Asociace poskytovatelů sociálních služeb: Projekt Eldicare – Slaďování dovedností v rostoucí evropské šedé ekonomice

Eldicare je projekt SSA („Aliance odvětvových dovedností“) financovaný Evropskou komisí v rámci prog…