Nyní je klient ihned po uvítací hlášce přepojen na operátora, který vyřídí jeho požadavek nebo ho přepojí na vybraného specialistu. Hovor klienta je tak průměrně o 25 vteřin kratší. V roce 2012 přijali telefonní bankéři České spořitelny více než 2,23 milionu telefonických hovorů od klientů, za první čtyři měsíce letošního roku to bylo více než 830 tisíc hovorů.
Hlasový automat ruší Česká spořitelna na základě průzkumu mezi klienty, ze kterého vyplývá, že klienti preferují okamžité přepojení na operátora a vnímají komunikaci s automatem jako zbytečně zdlouhavou. Během přibližně měsíčného pilotního provozu bez hlasového automatu (který běžel od konce března 2013) to potvrzují také velmi pozitivní reakce klientů.
Česká spořitelna neustále zlepšuje komunikaci a obsluhu klientů. Vedle zrušení hlasového automatu představí v nejbližších dnech další novinku, která klientům ušetří čas. V pilotním provozu na cca 25 bankomatech a platbomatech banka zruší obrazovku pro volbu jazyka. Po vložení karty se tak objeví rovnou obrazovka vyzývající klienta k zadání PIN kódu. Možnost volby jazyka zůstane pouze v dolním rohu této obrazovky. Klienti tak vyřeší své záležitosti v bankomatu o několik vteřin rychleji. Pokud bude ohlas klientů pozitivní, Česká spořitelna takto upraví všech svých téměř 1 500 bankomatů a platbomatů.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva