„Denně nám diváci posílají kolem dvaceti až třiceti námětů na reportáže. Přes veškerou osvětu si většina z nich stále stěžuje, že naletěla na předváděcí akci, výrazně jsou zastoupeny také stížnosti na zamítání reklamací vadného zboží, nejčastěji elektroniky, a zvláště mobilních telefonů. Poměrně časté jsou i stížnosti na pojišťovny, v jejichž pojistných podmínkách bývá velké množství výluk a pojistka se tak často nevztahuje na konkrétní, diváky popisované, případy,“ vysvětluje dramaturg pořadu Jan Chaloupecký.
Publicistický magazín vycházející z námětů diváků vznikl v roce 1992 v tvůrčí skupině producenta Čestmíra Kopeckého, který cítil potřebu změnit, jak lidé za minulého režimu vnímali televizi – nabídl divákům pořad, který s nimi komunikoval, a navíc jim i začal pomáhat. Zpočátku byly Černé ovce měsíčníkem, jehož tváří se stal známý rozhlasový moderátor Jan Pokorný. Po půl roce se z pořadu stal čtrnáctideník a začala se v něm objevovat upozornění na závadné zboží i podvodné jednání prodejců a výrobců.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva