Česká televize: Kuře v bačkorách vybralo přes devět milionů

05.05.2020 14:52 | Zprávy

ečerním koncertem vyvrcholil letošní dvaadvacátý ročník charitativní sbírky Pomozte dětem. Diváci pořadu Kuře v bačkorách zaslali pomocí DMS přes čtyři miliony korun, nejvíce od roku 2010.

Česká televize: Kuře v bačkorách vybralo přes devět milionů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova České televize na Kavčích horách

Celkový výtěžek pořadu tak vybranou částkou 9 288 306 Kč překonal posledních sedm ročníků. Žluté Kuře díky tomu může přispět na více než třicet projektů neziskových organizací a zlepšit život více než dvěma tisícům dětí.

„Za normálních podmínek bych si domů nikdy nepozval televizní štáb, ale mimořádné situace si žádají mimořádné řešení, a musím říct, že po technické stránce proběhlo vše naprosto v pořádku. Asi už nikdy nezažiju, abych z obýváku vysílal hodinu a půl přímý přenos v hlavním vysílacím čase v televizi. Jsem rád, že jsem u toho mohl být, zvlášť když to mělo tak úspěšný konec a sladkou pointu,“ říká moderátor benefičního koncertu Aleš Háma.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Před volbami jste tvrdili něco jiného

Proč jste před volbami strašili tím, jak nás Babiš potáhne na východ, když teď sám říkáte, že by bylo naprosto proti zájmům Andreje Babiše odklánět se od západních struktur? Lhali jste tak nebo můžete mi to vysvětlit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

7:23 ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

Duševní pohoda zaměstnanců je téma, které se ve firmách řeší stále častěji.