Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku

28.02.2015 9:02 | Zprávy

V jubilejním 20. ročníku prestižní soutěže kreativity v reklamě Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace bodovala Česká televize s product placementem v zábavně-vzdělávacím pořadu Hlava rodiny.

Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku
Foto: Hans Štembera
Popisek: Česká televize, ilustrační foto

„Aby byl product placement efektivní, je potřeba, aby se protnuly zájmy a požadavky jak tvůrců, tak zadavatelů. V praxi to znamená, že projekty tohoto typu nedělá Česká televize za každou cenu, naopak, pečlivě dbá na to, aby zapojení produktu do děje bylo přirozené a organické,“ říká výkonný ředitel obchodu České televize Hynek Chudárek a dodává: „V edukativním pořadu o rodinných financích Hlava rodiny se to podařilo.“

Česká televize si Zlatou pecku za product placement odnáší pravidelně od roku 2012, kdy se tato kategorie osamostatnila. V roce 2012 ji získala za díl retro seriálu Vyprávěj o příchodu inzertního časopisu Annonce na český trh. Následovala Zlatá pecka 2013 za umístění produktů značky Apotheke do pořadu Herbář.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

Proč jste na ministra nenavrhli někoho, kdo má české občanství?

Podle mě by to měla být jedna z hlavních podmínek a divím se, že není ze zákona, a že zrovna vy nevyberete někoho, kdo má naše občanství. Děkuji za odpověď. Bartošová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Nový vůz pro děti s handicapem

7:16 Nadace ČEZ: Nový vůz pro děti s handicapem

Středisko rané péče v Pardubicích o.p.s. realizuje projekt, jehož cílem je zajistit kvalitní a dostu…