Nová kampaň Českých aerolinií současně zdůrazňuje nejnižší možnou cenu letenky, která je dostupná pouze po omezenou dobu. ČSA pro kampaň připravily speciální jednosměrné i zpáteční tarify do řady metropolí, včetně oblíbených evropských destinací, jakými jsou Řím, Madrid, Barcelona či Paříž, ale také do Soulu nebo Tel Avivu, s odlety jak z Prahy, tak i z Ostravy. Na ruském trhu pak společnost bude komunikovat zvýhodněné tarify z ruských destinací do Prahy. Období proletu akčních letenek zakoupených během valentýnské kampaně je od 21. ledna do 31. března 2015.
„Valentýnské kampaně historicky patřily vždy k těm nejúspěšnějším promo akcím, které České aerolinie připravily. Klienti, i mimo segment letecké přepravy, si na ně zvykli bez ohledu na to, jestli se jedná o český nebo zahraniční trh. Očekávají je a hojně je využívají. V období nízké sezóny je to silný nástroj podporující prodej letenek na tzv. eurovíkendy. Proto jsme letos chtěli přijít s kampaní a speciálními nabídkami mezi prvními,“ dodal Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro Obchod a marketing.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



